Saturday 17 November 2012

Budak Kaki Lima

Annyeonghaseyo :D harini pegi jejalan dengan kawan setia aku Yeye. kihkih :D alaa, setakat pegi kota sentosa pun nak bagitau ke ? haha :D boring sebenarnya. bored to the maximum ph value. eh ? ignore it.

actually, pergi pun sebab ada plan yang memusnahkan diri. haha :D nak beli dye rambut. kalau beli bawak parents masak aku mcm ikan panggang yg tinggal tulang. wakkakakaka :D so, jalan punya jalan punya jalan. makaihh ! duit aku makin kurang. Babi dipersalahkan. Konon nya aku nak beli pefume avon tapi tapi tapi -.- Duit terbang sebab asyik lepak kedai makan and baham Slurpee 7 eleven plus ABC*mengidam sangat LOLs

Then, kedai baju pun semua bolos ! tapi tak satu pun yg mengena -.- aku kebas sandal & nail polish je tadi. weee! aku tak sabau nak polish kuku aku sebab aku dah jumpa pastel colour yg agak tidak mnyenangkan jiwa raga -.- tapi takpa, its sokayyy :3 Rm 2.80 je pun. total semua aku beli rm 8.40 :3 boros tak -.-

so, tadi aku sempat snap benda yg tak sepatutnya dilakukan di kedai baju kerana mengaibkan diri sendiri. haha :3

 sengaja diblurkan sebab aku nampak pendek. kihkih LOLs

No comments: