Tuesday 27 November 2012

MAKIN TUAA, MAKIN PELIK

 


makin tua, makin pelik -.- pelik beno bunyinya kan ? eh sungguh pelik -.-
hari ni 28 haribulan. genap 20 hari lepas birthday aku. dan aku makin pelik day by day -.- yesss! aku pelik dan lain. aku mula perasan last week *ceh, baru lagi* kisah nya start cegini

sekarang kan musim durian dekat sarawak, mak aku memang kaki durian. dia beli durian banyakk. pas balik rumah dia bukak durian tu, aku lahap 3 biji ! *PELIK* sebabnya dulu aku tak makan durian and tak suka durian. aku pening kalau hidu bau durian. then tempoyak. aku pandai makan tempoyak *PELIK* . lepas makan je tempoyak aku garu kepala sendiri. "eh, bila masa pulak aku pandai makan tempoyak ?" Oh so weird -.- one more. dulu aku suka sangat sangat makan ikan keli, tapi sekarang aku pandai geli nak makan ikan tu *PELIK* . AKU PUN PELIK DENGAN AKU SENDIRI, KENAPA AKU LAIN AND TAK MACAM DULU.

mood aku sekarang pun dah tak macam dulu. dah lain and bertukar-tukar -.- sekarang aku suka alone, padahal dulu aku suka tempat yg sesak & crowded. sekarang tak, sekarang aku mudah rimas kalau tempat tu crowded -.- oh sungguh aneh -.-


No comments: