Thursday 15 November 2012

Hai Enemy *kenyit mata*

Anyeong Chingus ! nampak tajuk tu tak ? mestilah nampak kan. tak nampak awk berak tak cebok -.- back to story, hari ni mama ajak aku keluar cari ketam dekat pasar malam MJC. aku ekot je. kesian pulak mama pegi sorang2. jalan punyalah jalan punyalah jalan. deh aku nampak budak yang aku musuhkan sangat ! rupanya dia jual ayam goreng dekat pasar malam.

nampak je aku. terus dia buat lagak ngeri *mata ke atas* siap bisik dekat kawan sebelah dia lagi ! hey adik, kalau ye pun nak ngumpat takpayah lah nampak sangat. bia la sorok sorok. lagipun apa kelas kan nak jeling org. nanti takda customer ! tapi, bila aku nampak dia, boleh pulak aku lupa nama dia -.- punyalah aku perah otak mcm dlm exam dlm kereta semata mata nak ingat nama dia.

then, dengan curious nya aku. aku text lah rakan seperjuangan kaki gado aku Aai. aku cakap "Ai, kau ingat lagi tak org yg kita salu kacau selain alay" then dia text balek "yg aku ingat kuc**, ed* & jong****" macam org kena panahan petir aku terus teringat nama dia. tak panjang mana pun nama dia kuc** aku boleh lupa -.-

hey dear enemy,
you should thanks me. because im the one who will always remember your face and your silly action

No comments: