Monday 19 November 2012

Mak, nak Samsung Galaxy Note ?


nampak gambar di atas ? hihi :3 rasa terikut-ikut nak buat entry pasal Galaxy memandangkan aku ada buat wishlist box dekat tepi tu. dekat side wrapper tu haaa. aku buat pun sebab nampak dekat blog wanny :) menarik je rupa.

tadi jejalan pegi Kuching Sentral. Singgahkan kepala lutut dekat kedai samsung. cuci mata yg dah bekarat sebab lama sgt tak keluar rumah -.- pusing punya pusing kedai samsung tu aku nampak lah phone yg aku nak sangat sangat sangat. Galaxy Note :'( aku tanya ada lagi tak limited edition punya yg kaler pink. cina tu selamber je jawab "TAKDA LAGI WOOO". *sobs sobs* tengok muka mak, slumber je -.- phone ni memikat hati aku yg tak betangkai ni start aku nampak alaa iklan yg dia cakap "Telefon ? Tablet ?" . Haa, iklan tulah ! then cita BIG pun phone ni jugak *sobs sobs* . kawan aku Rara pun guna phone nih lagilah *sobs sobs sobs* . Cikgu Hazmon pun guna jugak *Triple sobs*

aku ni tak kerja lagi, mana nak dapat duit beli phone yg lahai mana nak dapat. hampir tiap hari tau aku bodek mak. banyak alasan yang aku bagi, banyak syarat, banyak janji, banyak promise. tapi jawapan mak aku senang je "straight A SPM, apa2 saja yg kamu mahu". so ? lama lagi lah jawabnya -____-

tapi yg latest tiptop sekarang is GALAXY NOTE II. aku M tu lah sekarang. doakan aku yeeee

No comments: