Tuesday 29 January 2013

At last, I owned a Samsung Galaxy Tab

hai hai hai sepatutnya entry ni dibuat dlm minggu lepas. haha :D tapi tak berkesempatan sebab broadband alahaiii susah nak nampak -.- WiFi kampung tak boleh harap. setakat on facebook pun loading mcm nak tunggu kucing makan sayur -.- 

so, back to topic, ingat lagi tak entry yang ni? so aku pilih gambar yang kedua tu :) i already have my own Samsung Galaxy Tab2 7.0.  and with my OWN money. duit tu aku kumpul setahun. tahun 2012 aku sanggup ikat perut nak beli Tab tu tau. keluar pun window shopping semata-mata nak jimat duit. semua sebab taksub dengan produk samsung. i mean produk korea. LG pun aku minat jugak, cuma tak setaksub samsung. haha. 

btw, yang ingat mak aku bagi free phone tu ohh you are wrong, mak cuma bagi kebenaran and pinjamkan credit card. duit yang aku kumpul tu semua aku bagi dekat mak. sesen pun takda dalam tangan aku. haha aku jadi mama kedana sudah :D phone c3, thankyou dah berkhidmat selama 3 tahun kepada tuan kau yang penjahanam sampai keypad rosak. haha :D nak tengok tak ? tengoklah ada beberapa je yang aku snap :)

 dalam kotak lagi
 
 Jiyong why not? superb wallpaper ><

 cover. semua elemen favret. purple, polkadot

No comments: