Tuesday 22 January 2013

Lakers Photobooth Crew !

*tengok cermin, adjust muka* okay tak? ada muka photographer tak? haha. takpelah jadi LAKERS PHOTOBOOTH CREW pun jadilah kan? haha so, photobooth ni kteorg buat waktu sukan. waktu sukan lah waktu kelab2, persatuan nak cari dana. alaa dana utk pegi lawatan. lagipun semua eksited nak pergi lawatan. last year aku tak pergi pun lawatan Kelab Fotografi, ni semua sebab baju T kelab aku hilang. mana aku letak pun aku tak tau :(

so, harini urus benda photobooth tu. walaupun lagi sebulan hari sukan tapi benda mcm ni nak kena tarik pelanggan dulu. neh kalau takda pelanggan takda hasil lah Rm 12 yang aku labur, nasib baik partner nya 3 orang include me. untung banyak lah share yang sorang tu dapat. last year jualan tak lah banyak mana dalam rm 100 lebih, sorang rm 30. memadailah sekali pergi MCD konyanggg aku lahap Big Mac! haha

perancangan semua okay, berjalan lancar tu 89% je kot? haha pelanggan takda so perjalanan bisnes tu slow sikit. tapi propss, camera semua dah ready. whoaa this time ada pertambahan Polaroid ! Wide instant :) lagi besarrr. mini punya ada, lagi comel

lepas sukan 29 Feb nanti aku usahakan update entry pasal photobooth and hari sukan btw, aku dah join Pertandingan Roket dan Parachute . whoaa ni harus tempat pertama, sebab last year naib johan roket tersangkut pulak atas pokok -.- haha

name card. this is so vintageee. Dyra's namecard is gonee. haha
mine yang belah kanan tu "Trish"

all the props, markers and flyers :)

goodluck for us ! wishin for Lakers support.


No comments: