Friday 4 January 2013

SIK KENANG BUDI JUAK KAU?

hello youollss dah lama tak update belog ni. alahh, biasa lah dah nama student *cemburu dengan lepasan mcm wanny* haha k straight takda bengkok, simpang tiga kita terus kepada topik hari ni. ohh forgot something, entry ni ditulis dalam bahasa sarawak. takpaham sudahhh

tak orang suka sik "ORANG TAK KENANG BUDI" ? sik suka nak? aku sik suka juak bencik makin ada. selama tok sekda aku bisin tegal apa dipolah takorg. tapi mun kmkorg molah benda sikit jak nok sik patut diungkit kau bisin? nang lihai juak tahap mak jemah kau yaaa selama tok ada kmkorg ungkit kisah nok lamak dolok ya? sekda nak. ada sik kmkorg bisin takorg ngambik hak kmkorg? sekda juak nak. nah apa mok dijawab kau   dasar palak lutut kau sik sedar dirik. sik ngenang jasa urg. makcibssss

selama tok sik kau ngenang apa nok dipolah kau dolok marek? sik rasa bersalah kah kau? sik kau ngenang kebaikan nok dipolah kmkorg dgn kau? nang sekda perasaan juak kau. paduhal selama tok kau bait dengan aku bertopeng dua muka. yarabi bait kedak bidadari jak upa kau. tapi hakikatnya apa ? nasib juak sidak nok lain bait dengan aku, ya pun bait pura-pura jak. ingat aku tok katak dibawah tempurung sik tauk apa-apa kah? sik tauk rahsia dolok marek kah? 

nang sik sangka aku kau molah camya gilak. sekda kesian lalu nangga muka mekorg tuk. bukan aku nak mintak simpati. tapi hak semua dah diambik urg apa nak dipadah agik? diam diri jak. nasib kau bait sebab mekorg bukan jenis nok bisin-bisin, carik kelaie, nunggah polis apa semua. mun ditanyak kau apa mok dipolah ku, jawapan first aku balas dendam. ingat aku main-main tek? nasib jak aku pande dikit dari bala kau ya. ada juak good point sia. ingat kmkorg sekda duit ? berlagak jak sepuas-puasnya kau sia. sik ku lalek. zaman makin moden, kau makin kebelakang. bullshit ! 

sik hal. misi aku belom berjalan gik. nunggu aku dah ada kerja bagus besar kelak nangga jak. hak asal balit kepada tuannya. bare in your mind cik kepoh ! jangan ingat aku tuk miak kecik sik berguna. sik matang. or what ever! tapi ingat jak aku akan molah benda yang sama mcm dipolah takorg. huh ! jangan takut, kmk make cara halus bah. sik cara 'kasar', 'menghalau', 'perli', ah papajaklah ! 

Lots of shit for you.
11.25 am Saturday 5 Jan 2013
right after what you did to us  

No comments: