Saturday 29 December 2012

TAK READY NAK SEKOLAH LAHHHHH

Kasut? Done ! Baju? Halfway done! Beg? Havent buy. dah nak sekolah kan? awak daah ready ? saya tak readyy lagi lagipun next year kan SPM? now i realise mcm mana perasaan senior-senior last year. susah ke SPM tu? heh mana aku tau, masuk form 5 pun tak lagi. k hanya bersabarrr jelahh lagipun mak aku dah janji nak tunai semua permintaan aku kalau aku success SPM *berangan awal* mwehehehehe  

persoalan sekarang. boleh aku mintak cuti extra? takpun pinjam cuti. haha mana kau nak dapat cuti mak jemah? ingat orang nak bagi free? huh kenak mantak kau adalah and and homework(s) aku tak complete lagi. memang tak buat punn mianhae madamm   study? aku banyak sangat makan Vitamin M.

eh kejapppppp tingkatan 5 Science 1 blok apa? persoalan yang amat tak berasas dan minta rotan oh nak cikgu mantap yang ajar next year. and aku perlukan tempat duduk depan. sebab aku mudah tertidur ohh melayan mimpi kahwin bersama GDragon


okaylah. aku nak tidur. kau  taknak bangunkan aku esok kan? baik aku tidur awal Annyeong Chingussss


No comments: