Sunday 9 December 2012

First Giveaway Who Is My Bestfriend by Najihah & Sarah

http://3.bp.blogspot.com/-NKjapd39Kx0/ULWTLAtc8OI/AAAAAAAABzE/m2H53DgtAPE/s1600/Banner+First+Giveaway+Who+Is+My+Bestfriend.png 
http://nuratiqahnajihah.blogspot.com/2012/11/first-giveaway-who-is-my-bestfriend-by.html

Annyeonghaseyo Chingus! tengahari tadi bukak tagboard. kena tag satu GA yang tetempek dekat situ :D mwehehehe. aku join lah. menang kalah aku tak kesah. oh ya! bagi sesiapa yang nak join GA ni boleh klik link dekat bawah banner tu. nampak tak?

Tajuk dia "WHO IS MY BESTFRIEND". best friend aku ada 3 orang. kenal sejak Tingkatan 1. tapi waktu tu tak rapat sangat. dorang ni nakal sangat, tapi sangat caring. kawan aku ni "Triple E" sebab nama semua mula dari E. aku sorang je tak. mwehehehe :D

yang cantik ni nama dia Elize. duduk sebelah aku dalam kelas
Perwatakan elize: 
- rajin. homework dia yang selalu siap berbanding kitorang
- caring. tempaat aku selalu kongsi cerita
- mudah nangis. dia ni jenis yang mudah nangis bila ada masalah. 

yang rasa ayu ni Edith. aku panggil dia Babon sebab perangai dia nakal tahap dewa!
perwatakan edith: 
- tak kedekut! sebab dia selalu belanja aku waktu rehat
- nakal ya ampun! 
- pemalas! haha :D

 
yang comel ni pulak Eliza. dia tinggi you :3
perwatakan eliza:
- rajin jaga badan. hah! tengok tu, cantik kan dia
- nakal. heh geng suka lepak mwehehehe
- rajin. of coursee!  

bawah ni aku gambar aku dengan dorang sekali. comel tak? hehe :D aku sayang korang!

 



No comments: