Friday 28 December 2012

GOOD CHRISTMAS WITH COUSIN EVA AND NEPHEW BABY ADAM


3 days after Christmas. im bored here alone. haha :D keadaan menjadi normal, rumah dah sunyi. cousin gewdiks i dah balek . ngeh ngeh :D and now i really miss Baby Adam and Eva. Awwwww ! Baby Adam makin tembams. Comel tau macam Auntie nya yang sorang ni. haha :3 so dah berkesempatan jumpa baby ni apa lagi? amik gambar lah. dah brapa bulan dah tak jumpa Adam. Mummy dia bawak balek kpg. Eiii rasa nak gigit.

 

see? comel tak anak buah aku? kecomelan aku kalah. ahak ahak *gelak wanny*

so, nilah peluang aku nak menjealouskan cousin aku yang lain. sebab dorang tak berkesempatan nak pegang, cium, peluk Adam. haha *evil grin* lepas aku tempek je gambar Adan, nahh semua text aku cakap "arghhh jealous ehh, i mok pegang Baby Adam". so? *tangan ke bahu mata keatas* ngahahahaha :D sape suruh tak balik Xmas tahun ni? 

and  my Christmas partner this year is Eva. Mwehehehe :) biasanya tahun-tahun dulu memang meriah rumah sampai tidor luar rumah pun ada. tahun ni agak kesunyian TT__TT Auntie Embau busy exam, Auntie Timah takda tiket fligt murah, Fazel pulak masuk kolej, Lisa busy study. K i alone. haha :D


mata baby adammm :) cair lah i 

both of us :)

No comments: