Wednesday 5 December 2012

SAYA MENGAKU SAYA EDIT GAMBAR, ADA MASALAH?

                                                        image  

hello :) salam sayang minho untuk korang. *gambar comel diatas tiada kena mengena*
tadi kan nampak satu tweet pakcik brader nih. dia entahlah nak sindir kot golongan ladies yang suka edit gambar then upload facebook. k aku terasa dgn tweet tu. tapi aku malashh lah nak RT ke reply ke =.= takut aku tertukar jadi monster pulak nanti. eh, lelaki pun ada jugak yg edit gambar kan? so problem there huh? :D

aku mengaku aku edit gambar. aku suka edit gambar. eleh, typical pompuan kan snap, edit, upload. eh sekarang kan dah maju. takkanlah nak ko*ot sangat kot =.= orang dah cipta Photoshop, Photoscape apa segala bagai lah. guna lah sebaik mungkin. bukannya "kitaorg" edit gambar tu macam2 yg boleh menjejaskan maruah or what so ever *mata ke bahu, mata ke atas* sekadar nak menyedapkan mata yg memandanglah katakan. takkan lah "kitaorg" nak bagi kau tengok muka yg teruk. berjerawat sini sana, jeerawat batu, jerawat tanah liat, jerawat kau namakan jelah. nanti kau jugak tersentap tengok kan, terkeluar pulak ayat "EWWWWW! BESAQ NYE JERAWAT!" nanti "kitaorg" tak upload gamba org ingat fake pulak =.= 

ni sekadar pendapat aku lah. aku tak salahkan sapa2 okay :) yg terasa tu, korang pegilah KFC makan burger. takpun MCD. aku tak rasa lagi samurai burger tu --.--

No comments: