Friday 7 December 2012

GOT NEW HAIRSTYLE FOR CHRISTMAS AND NEW YEAR


Annyeonghaseyo pretty and handsome :) aku nak habaq dekat hang, aku dah buat hairstyle baru. bajet cakap malaya pulak aku ehh -.- haha. kmk dah molah rambut baru pake krismes ngn new year tauk sik? siktauk? sik ku kesah :D

konon aku plan nak buat ala-ala Minzy 2NE1 tu haa. sebagai menyahut cabaran maduku. so, aku eksited lah nak pegi dekat salon dengan muka gorjes. haha :) mula-mula tu 2 3 4 kali fikir nak potong. sayanng actually nak potong rambut yg aku dah simpan dr awal tahun. penat tau :( cari google lagi sebab nak panjangkan cepat. last-last potong jugakk.

then, aku buat kata sepuluh sepakat dengan memotongnya menggunakan gunting dan bukannya knife cutter, square shape non-layer with fringe. ingatkan nak buat bangs tapi mak tak suruh sebab aku ada wide forehead *tutupmuka* and ni lah hasilnyaaa


tapi.... sama tak dengan yg bawah? tak? sama? hehe :D madu i cakap sama :) perbezaan nya rambut aku lurus takde perm hujung :D and muka dia lagi gorges dari i. oh body dia jugak -.-

No comments: