Sunday 23 December 2012

TROUBLE BEFORE CHRISTMAS :(

annyeonghaseyo Chingus :) Christmas is just around the corner and im in a bad trouble :( gotta problem with my ear piercing :(

baru-baru ni aku ada tebuk subang ke tebuk telinga? *entah*. tapi telinga belah kiri punyalah bermasaalah! sakit dia start semalam semalam. 2 kali semalam maksud aku. aku taktau apa nama dia. mula-mula kembang, then merah-merah. pegang sikit terus sakit. urgghhh tau aku ni congek >< mak aku cakap biar je mungkin ada komplikasi sikit. eh? mcm org beranak dah tetiba ada perkataan komplikasi.

semalam. tengok cermin. ada nanah lah pulakkkk ! *marah marah* entah mana datangnya nanah ni? ingat aku duduk kandang menatang? ahh lantaklah. buat taktau je semalam. aku just lap guna tisu and kasi ubat gamat. malam tu rasa kejang. rasa mcm takda telinga ! kebas !

harini. pagi tadi bangun tidur *lap air liur basi kwhkwhkwh* aku terus kemas rumah. tak gosok gigi, tak apa benda semualah yg wajib dilakukan bangun pagi. terus kemas rumah. sebab takut mak marah. ngeh ngeh ngeh :D dah siap semua kerja rumah tu aku sikat rambut. rambut aku pulak sangkut dekat subang telinga. aku tarik rambut tu punyalah mak aihhhhh *speechless* *sangat sangat sangat sakit* lepastu aku lari 300 km/j pegi cermin. tengok telinga aku jadi macam ni !


aku pun like what the hell? teruknyaaaaaa ! subang aku masuk ke dalam isi tu. can you imagine that? ada darah beku pulakkkkkk ! so dengan keterpaksaannya aku pegi rumah sebelah mintak minyak gamat. then tikok *jiran sporting i* cakap "pelu ditarik subang tu, takut berkarat dalam isi" . mcm ada letupan bom TNT dalam jantung aku dengar! aku jawab "taknak aku! pegang sikit dah sakit, nanti tarik lagilah sakit" *aku kan congekkkk* kawan aku sekor beria-ia suruh aku cabut, sebab dah teruk sangat dia kata -.-

dengan bersemangat nya aku pegi lari rumah amek ais dalam petisejuk, towel, tisu. mak aku suruh je tikok cabut subang tu. 'pembedahan' tu amek masa 10 minit yang menyeksakan. cuba you all imagine, tarik subang sebesar gambar bawah ni dari belakang telinga aku. subang tu dikeluarkan dengan tanpa rasa ragu ragu. mwehehehe. aku tahan je azab dia tu. habisssss hancus towel aku gigit. so, sekarang lubang tu sebesar subang tu lah. haha :D ngeri pulak bila ingat balikk kejadian tengahari tadi -.-


lepas je subang tu keluar, aku mcm org entah ? nangis tak, marah tak. tapi kiranya reaksi aku mcm ni .......


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8b44g6w821rr2r8ro1_500.gif



No comments: